A Study of the Use of "Isochrony" in Teaching English : With Respect to Sentence Memorization
中国地区英語教育学会研究紀要 Issue 24
Page 199-204
published_at 1994-10-01
アクセス数 : 476 件
ダウンロード数 : 97 件
今月のアクセス数 : 0 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00033748
File |
CaseleResBull_24_199.pdf
205 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( eng ) |
A Study of the Use of "Isochrony" in Teaching English : With Respect to Sentence Memorization
|
Title ( jpn ) |
英語教育における「等時性」利用に関する一考察 : 文記憶の観点から
|
Creator |
Mikuma Yoshifumi
|
Source Title |
中国地区英語教育学会研究紀要
CASELE research bulletin
|
Issue | 24 |
Start Page | 199 |
End Page | 204 |
NDC |
English [ 830 ]
|
Language |
eng
|
Resource Type | journal article |
Publisher |
中国地区英語教育学会
|
Date of Issued | 1994-10-01 |
Rights |
本論文の著作権は中国地区英語教育学会に属する
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0385-1192
[NCID] AN00145179
|