A Study of the Use of "Isochrony" in Teaching English : With Respect to Sentence Memorization

中国地区英語教育学会研究紀要 Issue 24 Page 199-204 published_at 1994-10-01
アクセス数 : 476
ダウンロード数 : 97

今月のアクセス数 : 0
今月のダウンロード数 : 0
File
CaseleResBull_24_199.pdf 205 KB 種類 : fulltext
Title ( eng )
A Study of the Use of "Isochrony" in Teaching English : With Respect to Sentence Memorization
Title ( jpn )
英語教育における「等時性」利用に関する一考察 : 文記憶の観点から
Creator
Mikuma Yoshifumi
Source Title
中国地区英語教育学会研究紀要
CASELE research bulletin
Issue 24
Start Page 199
End Page 204
NDC
English [ 830 ]
Language
eng
Resource Type journal article
Publisher
中国地区英語教育学会
Date of Issued 1994-10-01
Rights
本論文の著作権は中国地区英語教育学会に属する
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 0385-1192
[NCID] AN00145179