算数学習における理解過程に関する研究(IV) : 第5学年における「分数と小数, 整数の包摂関係」を中心に
学部・附属学校共同研究紀要 Issue 32
Page 181-188
published_at 2004-03-30
アクセス数 : 1421 件
ダウンロード数 : 366 件
今月のアクセス数 : 5 件
今月のダウンロード数 : 2 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/29510
File |
AnnEducRes_32_181.pdf
738 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
算数学習における理解過程に関する研究(IV) : 第5学年における「分数と小数, 整数の包摂関係」を中心に
|
Title ( eng ) |
Research on the Process of Understanding in Elementary School Mathematics Learning (IV) : Focusing on Fifth Graders' Conception of the Inclusion Relation among Fractions, Decimals and Whole Numbers
|
Creator |
Isobe Toshiaki
Nakahara Tadao
Akai Toshiyuki
Katagiri Tsuyoshi
|
Contributors | 岩田 耕司 |
Contributors | 今井 一仁 |
Contributors | Iwata Koji |
Contributors | Imai Kazuhito |
Source Title |
学部・附属学校共同研究紀要
THE ANNALS OF EDUCATIONAL RESEARCH
|
Issue | 32 |
Start Page | 181 |
End Page | 188 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1346-5104
[EISSN] 2435-9041
[NCID] AA11551679
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学学部・附属学校共同研究機構
|
Date of Issued | 2004-03-30 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1346-5104
[NCID] AA11551679
|