生徒の主体的活動を高める教育実践と課題(I) : 障害走学習を通して
研究紀要 /広島大学教育学部学部附属共同研究体制 Issue 22
Page 127-135
published_at 1993-04-20
アクセス数 : 1265 件
ダウンロード数 : 173 件
今月のアクセス数 : 1 件
今月のダウンロード数 : 4 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/29269
File |
AnnEducRes_22_127.pdf
518 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
生徒の主体的活動を高める教育実践と課題(I) : 障害走学習を通して
|
Title ( eng ) |
A Study of the Methods to Promote Student's Willingness to Participate in the Activities through Interaction in Physical Education (1) : the Case of Hurdling in Track and Field
|
Creator |
Sato Yutaka
Matsuoka Shigenobu
Obayashi Ichiro
Kajiwara Hisami
Fusamae Koji
Ikegami Fusae
Yamashita Ayako
Karasaki Masaki
|
Source Title |
研究紀要 /広島大学教育学部学部附属共同研究体制
THE ANNALS OF EDUCATIONAL RESEARCH
|
Issue | 22 |
Start Page | 127 |
End Page | 135 |
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育学部学部附属共同研究体制
|
Date of Issued | 1993-04-20 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0385-7654
[NCID] AN00074718
|