問題解決に生きてはたらく力を育成する理科学習の創造(2) : 粒子モデルを用いた小中一貫の科学的概念の育成
学部・附属学校共同研究紀要 Issue 33
Page 247-254
published_at 2005-03-30
アクセス数 : 1227 件
ダウンロード数 : 235 件
今月のアクセス数 : 1 件
今月のダウンロード数 : 2 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/27333
File |
AnnEducRes_33_247.pdf
1010 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
問題解決に生きてはたらく力を育成する理科学習の創造(2) : 粒子モデルを用いた小中一貫の科学的概念の育成
|
Title ( eng ) |
A Study on Developing the Science Learning to Improve the Ability of Problem Solving (2) : Introducing Particle Model into Elementary Science to construct Scientific Concept from the elementary School to the Junior High School
|
Creator |
Koyama Takaya
Yoshihara Kentaro
Yamashita Yuki
Nakahara Miho
|
Source Title |
学部・附属学校共同研究紀要
THE ANNALS OF EDUCATIONAL RESEARCH
|
Issue | 33 |
Start Page | 247 |
End Page | 254 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1346-5104
[EISSN] 2435-9041
[NCID] AA11551679
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学学部・附属学校共同研究機構
|
Date of Issued | 2005-03-30 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1346-5104
[NCID] AA11551679
|