アメリカ合衆国の幼児特殊教育領域における「推奨する実践」の成立と位置づけに関する検討
幼年教育研究年報 Volume 25
Page 47-54
published_at 2003-03-25
アクセス数 : 1265 件
ダウンロード数 : 145 件
今月のアクセス数 : 5 件
今月のダウンロード数 : 2 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/17882
File |
KJ00004239314.pdf
856 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
アメリカ合衆国の幼児特殊教育領域における「推奨する実践」の成立と位置づけに関する検討
|
Title ( eng ) |
Issues on the effect of "DEC Recommended Practices" for early childhood special education in the United States
|
Creator |
Mizuuchi Toyokazu
|
Source Title |
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
|
Volume | 25 |
Start Page | 47 |
End Page | 54 |
Journal Identifire |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|
Keywords |
DEC Recommended practices
early childhood special education
inclusion
general curriculum and early intervention strategies
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育学部附属幼年教育研究施設
国立情報学研究所
|
Date of Issued | 2003-03-25 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|