保育者はプロジェクト活動にどのように取り組むのか : 水プロジェクトの実践から

幼年教育研究年報 Volume 25 Page 11-20 published_at 2003-03-25
アクセス数 : 1491
ダウンロード数 : 266

今月のアクセス数 : 4
今月のダウンロード数 : 0
File
KJ00004239309.pdf 970 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
保育者はプロジェクト活動にどのように取り組むのか : 水プロジェクトの実践から
Title ( eng )
How Preschool Teachers Put the Project Approach into Practice in Japan? : Report of A Project on Water
Creator
Kosaka Keiko
Torimitsu Mioko
Tomokawa Emiko
Michishita Maho
Sugeta Naoe
Source Title
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
Volume 25
Start Page 11
End Page 20
Journal Identifire
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
Keywords
Reggio Emilia
project approach
preschool teachers
young children
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学教育学部附属幼年教育研究施設
国立情報学研究所
Date of Issued 2003-03-25
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110