保育者はプロジェクト活動にどのように取り組むのか : 水プロジェクトの実践から
幼年教育研究年報 Volume 25
Page 11-20
published_at 2003-03-25
アクセス数 : 1491 件
ダウンロード数 : 266 件
今月のアクセス数 : 4 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/17877
File |
KJ00004239309.pdf
970 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
保育者はプロジェクト活動にどのように取り組むのか : 水プロジェクトの実践から
|
Title ( eng ) |
How Preschool Teachers Put the Project Approach into Practice in Japan? : Report of A Project on Water
|
Creator |
Kosaka Keiko
Torimitsu Mioko
Tomokawa Emiko
Michishita Maho
Sugeta Naoe
|
Source Title |
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
|
Volume | 25 |
Start Page | 11 |
End Page | 20 |
Journal Identifire |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|
Keywords |
Reggio Emilia
project approach
preschool teachers
young children
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育学部附属幼年教育研究施設
国立情報学研究所
|
Date of Issued | 2003-03-25 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|