日本語教育におけるローマ字使用批判の論理的根拠に関する言語心理学的考察
読書科学 Volume 38 Issue 3
Page 104-116
published_at 1994
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File |
dokusyo_38_3_104-116_1994.pdf
1.97 MB
種類 :
fulltext
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Title ( jpn ) |
日本語教育におけるローマ字使用批判の論理的根拠に関する言語心理学的考察
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Title ( eng ) |
To use or not to use Romaji - A psycholinguistic evaluation of the arguments against the use of Romaji for teaching Japanese with learners of alphabetic mother tongues
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Creator |
Tamaoka Katsuo
メンツェル バーバラ
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Source Title |
読書科学
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Volume | 38 |
Issue | 3 |
Start Page | 104 |
End Page | 116 |
NDC |
Japanese [ 810 ]
Psychology [ 140 ]
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Language |
jpn
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Resource Type | journal article |
Publisher |
日本読書学会
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Date of Issued | 1994 |
Rights |
Copyright (c) 1994 日本読書学会
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Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0387-284X
[NCID] AN00172568
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