学習論としてのプロジェクト・アプローチ : ドイツにおける教授学的位置づけと幼児教育での展開

幼年教育研究年報 Volume 28 Page 25-35 published_at 2006-06-30
アクセス数 : 1409
ダウンロード数 : 211

今月のアクセス数 : 0
今月のダウンロード数 : 1
File
areh_28_25.pdf 771 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
学習論としてのプロジェクト・アプローチ : ドイツにおける教授学的位置づけと幼児教育での展開
Title ( eng )
Project Approach as Learning Theories : The German Didactical View of Project Approach and It's Didactical Developments in the Field of Early Childhood Education
Creator
ワタナベ マイコ
Source Title
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
Volume 28
Start Page 25
End Page 35
Journal Identifire
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学大学院教育学研究科附属幼年教育研究施設
Date of Issued 2006-06-30
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110