中学校特別支援学級における『主体的な学び』を育むための事例研究 : 「主体的な思考活動の手順」をさぐる

中学教育 : 研究紀要 Volume 49 Page 93-98 published_at 2018-03-31
アクセス数 : 997
ダウンロード数 : 459

今月のアクセス数 : 10
今月のダウンロード数 : 3
File
JourJrhighEdu_49_93.pdf 568 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
中学校特別支援学級における『主体的な学び』を育むための事例研究 : 「主体的な思考活動の手順」をさぐる
Title ( eng )
A case study of promoting learner Autonomy in a class for special needs students in junior high school: Procedure for activities of thinking faculty based on learner autonomy
Creator
Noguchi Keiko
Source Title
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
Volume 49
Start Page 93
End Page 98
Journal Identifire
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学附属東雲中学校
Date of Issued 2018-03-31
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1344-1531
[NCID] AN00307623