保育者の専門性を高める実践研究とは? : 保育者が “無理なく” “楽しく” “継続的な” 研究を進めるために <幼児教育シンポジウム抄録>
幼年教育研究年報 Volume 35
Page 17-23
published_at 2013-07-31
アクセス数 : 1187 件
ダウンロード数 : 346 件
今月のアクセス数 : 6 件
今月のダウンロード数 : 1 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/37766
File |
AREC_35_17.pdf
1.35 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
保育者の専門性を高める実践研究とは? : 保育者が “無理なく” “楽しく” “継続的な” 研究を進めるために <幼児教育シンポジウム抄録>
|
Title ( eng ) |
What is Important for Practice Research to which Early Childhood Teachers Improves their Professionalism? : Searching for the Reasonable, Pleasant and Continuous Way of Research. <Summary of Symposium on Early Childhood Education and Care>
|
Creator |
広島大学大学院教育学研究科附属幼年教育研究施設
|
Source Title |
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
|
Volume | 35 |
Start Page | 17 |
End Page | 23 |
Journal Identifire |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学大学院教育学研究科附属幼年教育研究施設
|
Date of Issued | 2013-07-31 |
Rights |
Copyright (c) 2013 幼年教育研究年報編集委員会
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|