保育者の専門性を高める実践研究とは? : 保育者が “無理なく” “楽しく” “継続的な” 研究を進めるために <幼児教育シンポジウム抄録>

幼年教育研究年報 Volume 35 Page 17-23 published_at 2013-07-31
アクセス数 : 1159
ダウンロード数 : 338

今月のアクセス数 : 4
今月のダウンロード数 : 2
File
AREC_35_17.pdf 1.35 MB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
保育者の専門性を高める実践研究とは? : 保育者が “無理なく” “楽しく” “継続的な” 研究を進めるために <幼児教育シンポジウム抄録>
Title ( eng )
What is Important for Practice Research to which Early Childhood Teachers Improves their Professionalism? : Searching for the Reasonable, Pleasant and Continuous Way of Research. <Summary of Symposium on Early Childhood Education and Care>
Creator
広島大学大学院教育学研究科附属幼年教育研究施設
Source Title
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
Volume 35
Start Page 17
End Page 23
Journal Identifire
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学大学院教育学研究科附属幼年教育研究施設
Date of Issued 2013-07-31
Rights
Copyright (c) 2013 幼年教育研究年報編集委員会
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110