世界銀行の政策文書における教職の専門職化の進行・後退過程に関する考察 : 教員の資質向上策と教員の専門的自律性に着目して <研究ノート>
国際教育協力論集 Volume 17 Issue 1
Page 45-62
published_at 2014-10-31
アクセス数 : 1088 件
ダウンロード数 : 244 件
今月のアクセス数 : 1 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/36705
File |
JICE_17-1_45.pdf
1.13 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
世界銀行の政策文書における教職の専門職化の進行・後退過程に関する考察 : 教員の資質向上策と教員の専門的自律性に着目して <研究ノート>
|
Title ( eng ) |
Examinations of the World Bank's Policy Recommendations from the Viewpoint of Teacher Professionalization, with Special Focus on the Issues of Teacher Professional Development and Teacher Professional Autonomy <Research Note>
|
Creator |
Okitsu Taeko
|
Source Title |
国際教育協力論集
Journal of international cooperation in education
|
Volume | 17 |
Issue | 1 |
Start Page | 45 |
End Page | 62 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育開発国際協力研究センター
|
Date of Issued | 2014-10-31 |
Rights |
Copyright (c) 2014 広島大学教育開発国際協力研究センター
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847
|