教育政策・教育計画を現場の質的改善につなげるために : FTIプロセスからの示唆

国際教育協力論集 Volume 13 Issue 1 Page 107-117 published_at 2010-04-30
アクセス数 : 1021
ダウンロード数 : 145

今月のアクセス数 : 5
今月のダウンロード数 : 3
File
JICE_13-1_107.pdf 676 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
教育政策・教育計画を現場の質的改善につなげるために : FTIプロセスからの示唆
Title ( eng )
Education Policies and Plans for Qualitative Improvement on the Ground-Implications from the FTI Processes
Creator
Source Title
国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education
Volume 13
Issue 1
Start Page 107
End Page 117
Journal Identifire
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学教育開発国際協力研究センター
Date of Issued 2010-04-30
Rights
Copyright (c) 2010 「国際教育協力論集」編集委員会
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847