ケニア初等数学教科書における学習活動の考察 : 表現形式に焦点を当てて

国際教育協力論集 Volume 12 Issue 2 Page 189-201 published_at 2009-10-31
アクセス数 : 815
ダウンロード数 : 177

今月のアクセス数 : 1
今月のダウンロード数 : 1
File
JICE_12-2_189.pdf 1.91 MB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
ケニア初等数学教科書における学習活動の考察 : 表現形式に焦点を当てて
Title ( eng )
Learning Activities Intended in Kenyan Primary Mathematic Textbooks : Focusing on Representation Ways
Creator
Matsunaga Aya
Source Title
国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education
Volume 12
Issue 2
Start Page 189
End Page 201
Journal Identifire
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学教育開発国際協力研究センター
Date of Issued 2009-10-31
Rights
Copyright (c) 2009 「国際教育協力論集」編集委員会
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847