ケニアの伝統的な社会における教育の意味 : ラム県とナロック県の比較から

国際教育協力論集 Volume 12 Issue 2 Page 177-188 published_at 2009-10-31
アクセス数 : 1027
ダウンロード数 : 172

今月のアクセス数 : 4
今月のダウンロード数 : 3
File
JICE_12-2_177.pdf 922 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
ケニアの伝統的な社会における教育の意味 : ラム県とナロック県の比較から
Title ( eng )
Educational Implications for Traditional Communities in Kenya : A Comparative Case Study between Lamu District and Narok District
Creator
Takayanagi Taeko
Source Title
国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education
Volume 12
Issue 2
Start Page 177
End Page 188
Journal Identifire
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学教育開発国際協力研究センター
Date of Issued 2009-10-31
Rights
Copyright (c) 2009 「国際教育協力論集」編集委員会
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847