ケニア農村部における小学校就学の実態と意味 : 生徒、教師、保護者へのインタビューを通して
国際教育協力論集 Volume 12 Issue 2
Page 119-128
published_at 2009-10-31
アクセス数 : 995 件
ダウンロード数 : 235 件
今月のアクセス数 : 2 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/34355
File |
JICE_12-2_119.pdf
910 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
ケニア農村部における小学校就学の実態と意味 : 生徒、教師、保護者へのインタビューを通して
|
Title ( eng ) |
Realities and Meanings of Primary Schooling in Rural Kenya : through the Interviews with Pupils, Teachers, and Parents
|
Creator |
Sawamura Nobuhide
Imoto Chieko
|
Source Title |
国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education
|
Volume | 12 |
Issue | 2 |
Start Page | 119 |
End Page | 128 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育開発国際協力研究センター
|
Date of Issued | 2009-10-31 |
Rights |
Copyright (c) 2009 「国際教育協力論集」編集委員会
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847
|