伝統的社会の学校教育における描画指導 : ケニア・マサイの就学前クラスの事例を通して

国際教育協力論集 Volume 10 Issue 2 Page 55-64 published_at 2007-10-31
アクセス数 : 875
ダウンロード数 : 128

今月のアクセス数 : 5
今月のダウンロード数 : 0
File
JICE_10-2_55.pdf 398 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
伝統的社会の学校教育における描画指導 : ケニア・マサイの就学前クラスの事例を通して
Title ( eng )
A Research on Drawing Instruction in the School of the Traditional Society : A Case Study in a Maasai's Nursery Class
Creator
Nakagawa Maho
Utsumi Seiji
Source Title
国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education
Volume 10
Issue 2
Start Page 55
End Page 64
Journal Identifire
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学教育開発国際協力研究センター
Date of Issued 2007-10-31
Rights
Copyright (c) 2007 「国際教育協力論集」編集委員会
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847