教育開発のための授業評価から見た学校診断 : ベトナムでの初等教育カリキュラム作成支援の経験をもとに
国際教育協力論集 Volume 5 Issue 2
Page 17-32
published_at 2002-12-28
アクセス数 : 872 件
ダウンロード数 : 121 件
今月のアクセス数 : 3 件
今月のダウンロード数 : 1 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/34184
File |
JICE_5-2_17.pdf
71.3 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
教育開発のための授業評価から見た学校診断 : ベトナムでの初等教育カリキュラム作成支援の経験をもとに
|
Title ( eng ) |
School Diagnosis through Evaluation of Teaching for Educational Development : Based on Experience of the Primary Education Curriculum Planning in Vietnam
|
Creator |
Arimoto Masahiro
|
Source Title |
国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education
|
Volume | 5 |
Issue | 2 |
Start Page | 17 |
End Page | 32 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育開発国際協力研究センター
|
Date of Issued | 2002-12-28 |
Rights |
Copyright (c) 2002 「国際教育協力論集」編集委員会
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847
|