アメリカ合衆国コロラド州における障害児の判定と指導計画の作成 : 言語障害児・LD児に焦点をあてて <原著論文>
障害児教育実践センター研究紀要 Issue 2
Page 39-52
published_at 2004-03
アクセス数 : 1291 件
ダウンロード数 : 354 件
今月のアクセス数 : 0 件
今月のダウンロード数 : 1 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/24618
File |
CSERP_2_39.pdf
1.13 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
アメリカ合衆国コロラド州における障害児の判定と指導計画の作成 : 言語障害児・LD児に焦点をあてて <原著論文>
|
Title ( eng ) |
Assessment process of students with disabilities and guidelines for developing the Individualized Education Programs (IEPs) in Colorado, U.S.A. : Special Education Eligibility Process of speech-Language disabilities and learning disabilities
|
Creator | |
Source Title |
障害児教育実践センター研究紀要
The Bulletin of the Center for Special Needs Education Research and Practice, Graduate School of Education, Hiroshima University
|
Issue | 2 |
Start Page | 39 |
End Page | 52 |
Keywords |
特別支援教育
IDEA
IEP
言語障害
LD
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学大学院教育学研究科附属障害児教育実践センター
|
Date of Issued | 2004-03 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1348-2645
[NCID] AA11871534
|