アクション・リサーチにおける教師の「学び」 : 三者間ジャーナルの試み

広島大学日本語教育学科紀要 Issue 8 Page 33-40 published_at 1998-03-31
アクセス数 : 1109
ダウンロード数 : 170

今月のアクセス数 : 5
今月のダウンロード数 : 4
File
AN10364361_8_33.pdf 586 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
アクション・リサーチにおける教師の「学び」 : 三者間ジャーナルの試み
Title ( eng )
Teacher Learning through Action Research : Experimenting with the Three-person Joural
Creator
Source Title
広島大学日本語教育学科紀要
Bulletin of the Department of Teaching Japanese as a Second Language
Issue 8
Start Page 33
End Page 40
Keywords
学習援助者
サポート・ネットワーク
異文化教育
相互作用
ボランティア
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学教育学部日本語教育学科
Date of Issued 1998-03-31
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1341-5298
[NCID] AN10364361