幼児期教育カリキュラムにおける行事の位置づけと今後の課題
幼年教育研究年報 Volume 26
Page 115-122
published_at 2004-03-25
アクセス数 : 1126 件
ダウンロード数 : 2329 件
今月のアクセス数 : 4 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/17903
File |
KJ00004239343.pdf
755 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
幼児期教育カリキュラムにおける行事の位置づけと今後の課題
|
Title ( eng ) |
How do teachers plan school events for the kindergarten curriculum? Problems of school events in the early childhood education
|
Creator |
Yuzawa Miki
Yamazaki Akira
Shibasaki Yoshinori
Teragami Namiho
|
Source Title |
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
|
Volume | 26 |
Start Page | 115 |
End Page | 122 |
Journal Identifire |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|
Keywords |
School event
young children
early childhood curriculum
questionnaire
interview
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育学部附属幼年教育研究施設
国立情報学研究所
|
Date of Issued | 2004-03-25 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|