幼稚園の教室にプロジェクト学習を導入することをめぐって : 附属園との共同試行2年間の中間報告
幼年教育研究年報 Volume 25
Page 105-114
published_at 2003-03-25
アクセス数 : 966 件
ダウンロード数 : 148 件
今月のアクセス数 : 5 件
今月のダウンロード数 : 3 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/17889
File |
KJ00004239321.pdf
1.03 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
幼稚園の教室にプロジェクト学習を導入することをめぐって : 附属園との共同試行2年間の中間報告
|
Title ( eng ) |
Some thoughts on introducing the projected curriculum into kindergarten classrooms : A tentative report on two years collaboration work of Hiroshima University's faculty members and attached kindergarten teachers
|
Creator |
Torimitsu Mioko
|
Source Title |
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
|
Volume | 25 |
Start Page | 105 |
End Page | 114 |
Journal Identifire |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|
Keywords |
reggio emilia
project approach
projected curriculum
action research
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育学部附属幼年教育研究施設
国立情報学研究所
|
Date of Issued | 2003-03-25 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|