保育園における「ちょっと気になる子ども」の観察事例に関する記述 : 不器用さの目立つA児の変容過程
幼年教育研究年報 Volume 22
Page 71-71
published_at 2000-03-25
アクセス数 : 1632 件
ダウンロード数 : 669 件
今月のアクセス数 : 6 件
今月のダウンロード数 : 7 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/17850
File |
KJ00004239262.pdf
702 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
保育園における「ちょっと気になる子ども」の観察事例に関する記述 : 不器用さの目立つA児の変容過程
|
Title ( eng ) |
A Descriptive Case Study on a Relational Analysis of "Difficult" Child in Nursery School : A Changing Process of a Girl Who Has Physical Awkwardness
|
Creator |
Masuda Takahito
|
Source Title |
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
|
Volume | 22 |
Start Page | 71 |
End Page | 71 |
Journal Identifire |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|
Keywords |
a "difficult" child
social interaction
intervention
physical awkwardness
a nursery school
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育学部附属幼年教育研究施設
国立情報学研究所
|
Date of Issued | 2000-03-25 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|