幼児期における学習障害 : 診断評価に関する今日的課題
幼年教育研究年報 Volume 21
Page 9-17
published_at 1999-03-25
アクセス数 : 1419 件
ダウンロード数 : 339 件
今月のアクセス数 : 2 件
今月のダウンロード数 : 2 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/17838
File |
KJ00004239243.pdf
868 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
幼児期における学習障害 : 診断評価に関する今日的課題
|
Title ( eng ) |
Learning Disabilities in Early Childhood : Contemporary Viewpoints on Assessment
|
Creator |
Mizuuchi Toyokazu
Harano Akiko
|
Source Title |
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
|
Volume | 21 |
Start Page | 9 |
End Page | 17 |
Journal Identifire |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|
Keywords |
learning disabilities
assessment
early childhood special education
WJ-R
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育学部附属幼年教育研究施設
国立情報学研究所
|
Date of Issued | 1999-03-25 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|