児童・生徒の社会的自立を目指す個別移行支援計画の作成(1) : 附属東雲中学校養護学級における移行を視野に入れた個別の指導計画
学部・附属学校共同研究紀要 Issue 34
Page 249-253
published_at 2006-03
アクセス数 : 1679 件
ダウンロード数 : 241 件
今月のアクセス数 : 11 件
今月のダウンロード数 : 1 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/14947
File |
13465104_34_249.pdf
353 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
児童・生徒の社会的自立を目指す個別移行支援計画の作成(1) : 附属東雲中学校養護学級における移行を視野に入れた個別の指導計画
|
Title ( eng ) |
Divising individualized transition plan for students' social independence (1) : Individualized instruction programs in special classes of the Attached Shinonome Junior High School to prepare transition
|
Creator |
Ueda Kunio
Imasaki Hideaki
Aramori Noriyuki
Okuno Masatugu
Kunimoto Ikuko
Oniki Tomoko
Kaneko Kazuyo
Nakata Mio
Funatsu Morihisa
Kobayashi Hideyuki
|
Source Title |
学部・附属学校共同研究紀要
THE ANNALS OF EDUCATIONAL RESEARCH
|
Issue | 34 |
Start Page | 249 |
End Page | 253 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1346-5104
[EISSN] 2435-9041
[NCID] AA11551679
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学学部・附属学校共同研究機構
|
Date of Issued | 2006-03 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1346-5104
[NCID] AA11551679
|