マツダの購買戦略と部品メーカーの対応
広島大学総合科学部紀要. II, 社会文化研究 Volume 31
Page 203-211
published_at 2005
アクセス数 : 1674 件
ダウンロード数 : 359 件
今月のアクセス数 : 10 件
今月のダウンロード数 : 6 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/14820
File |
syakai31_yamazaki.pdf
1.99 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
マツダの購買戦略と部品メーカーの対応
|
Title ( eng ) |
MAZDA and supplier behavior 2000-2005
|
Creator | |
Source Title |
広島大学総合科学部紀要. II, 社会文化研究
Memoirs of the Faculty of Integrated Arts and Sciences, Hiroshima University. II, Studies in social sciences
|
Volume | 31 |
Start Page | 203 |
End Page | 211 |
NDC |
Economics [ 330 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学総合科学部
|
Date of Issued | 2005 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0385-146X
[NCID] AN00111020
|