このエントリーをはてなブックマークに追加
ID 49565
本文ファイル
著者
TOMIOKA, Hirotake
SUEHIRO, Mayuko
YAMAKI, Ayaka
MIMURA, Mayumi 大学院教育学研究科
KIHARA, Seiichiro 大学院教育学研究科 広大研究者総覧
SAITO, Kazuhiko 大学院教育学研究科 広大研究者総覧
抄録(英)
In order to obtain a certain hint of forming a good cooperation between primary and junior high schools through Cross-Phase Teaching (CPT), it is necessary to verify the effect of CPT. We analyzed our CPT, surveyed the teachers and students by questionnaire, and interviewed the teachers, so that we might verify the effect of the CPT. While verifying, we not only recognized the change of the teachers' mind but also found the concrete way of improving their teaching.
掲載誌名
学部・附属学校共同研究紀要
46号
開始ページ
59
終了ページ
73
出版年月日
2019-03-31
出版者
広島大学学部・附属学校共同研究機構
ISSN
2435-9041
NCID
言語
英語
NII資源タイプ
紀要論文
広大資料タイプ
学内刊行物(紀要等)
DCMIタイプ
text
フォーマット
application/pdf
著者版フラグ
publisher
権利情報
Copyright (c) 2019 広島大学学部・付属学校共同研究機構
部局名
附属学校部
教育学研究科
他の一覧



過去1年のアクセス数 : ?
過去1年の本文閲覧数 : ?


今月のアクセス数 : ?
今月の本文閲覧数 : ?