Toggle navigation
Hiroshima University Institutional Repository
日本語
Journal Top
Issue 32
( 2022-03-25 )
Issue 31
( 2021-03-31 )
Issue 30
( 2020-03-25 )
Issue 29
( 2019 )
Issue 28
( 2018 )
Issue 27
( 2017-03-25 )
Issue 26
( 2016-03-25 )
Issue 25
( 2015-03-25 )
Issue 24
( 2014-03-14 )
Issue 23
( 2013-03-15 )
Issue 21
( 2011-03-15 )
Issue 20
( 2010-03-15 )
Issue 19
( 2009-03-15 )
Issue 18
( 2008-03-15 )
Issue 17
( 2007-03-15 )
Issue 16
( 2006-03-15 )
Issue 15
( 2005-03-15 )
Issue 14
( 2004-03-15 )
Issue 13
( 2003-03-15 )
Issue 12
( 2002-03-15 )
Issue 11
( 2001-03-15 )
Use this link to cite this item :
http://doi.org/10.15027/31705
Top
>
Bulletin of the Department of Teaching Japanese as a Second Language, Hiroshima University
>
Issue 14
Bulletin of the Department of Teaching Japanese as a Second Language, Hiroshima University Issue 14
2004-03-15 発行
日本語教師教育者の資質としてのコミュニケーション能力 : メンタリングの観点から
Communicative Competency as a Characteristic of Good Teacher Educator : From the Viewpoint of Mentoring
Yokomizo, Shinichiro
file
HiroshimaUniv-NihongoKyoikuKenkyu_14_41.pdf
448 KB
About This Article
SelfDOI
10.15027/31705
HiroshimaUniv-NihongoKyoikuKenkyu_14_41.pdf
448 KB
Total Contents
Other Article
終助詞「よ/ね」の機能再考 : 文脈指定機能を中心に
PP. 1 - 7
リズム教育における特殊拍の扱いに関する基礎的研究
PP. 25 - 32
日本語教師教育者の資質としてのコミュニケーション能力 : メンタリングの観点から
PP. 41 - 49
冒頭のレトリック<研究ノート>
PP. 89 - 93
カルチャー・ステレオタイプの危険性・逓減の必要性を認識しない教師とボランティアに関する分析
PP. 9 - 15