「ポスト・コロナの学校教育」の提起する学術知共創の可能性と課題
Use this link to cite this item : http://doi.org/10.15027/50582
ID | 50582 |
file | |
creator | |
journal title |
広島大学教育学部共同研究プロジェクト報告書
|
volume | Volume 19
|
start page | 1
|
end page | 8
|
date of issued | 2021-03-19
|
publisher | 広島大学教育学部
|
contributor | 安藤, 和久
中村, 好甫
金原, 遼
武島, 千明
三戸部, 由幸
|
ncid | |
language |
jpn
|
nii type |
Departmental Bulletin Paper
|
HU type |
Departmental Bulletin Papers
|
DCMI type | text
|
format | application/pdf
|
text version | publisher
|
department |
Graduate School of Humanities and Social Sciences
|
他の一覧 |
Last 12 months's access : ? times
Last 12 months's DL: ? times
This month's access: ? times
This month's DL: ? times