国語科における「深い学び」を生み出す絵本の活用の可能性 : 『スイミー』と『フレデリック』との関連付けを通して
Use this link to cite this item : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00048530
ID | 48530 |
file | |
creator | |
subject | 絵本
同一作者
深い学び
思考方法
|
journal title |
国語教育思想研究
|
issue | Issue 19
|
start page | 9
|
end page | 18
|
date of issued | 2019-10-01
|
publisher | 国語教育思想研究会
|
issn | 2187-8625
|
language |
jpn
|
nii type |
Departmental Bulletin Paper
|
HU type |
Departmental Bulletin Papers
|
DCMI type | text
|
format | application/pdf
|
text version | publisher
|
department |
Graduate School of Education
|
他の一覧 |
Last 12 months's access : ? times
Last 12 months's DL: ? times
This month's access: ? times
This month's DL: ? times