「学び続ける教員」を育成するための教員研修に関する調査研究
Use this link to cite this item : http://doi.org/10.15027/45288
ID | 45288 |
file | |
title alternative | Research on In-service Training for Teachers as Continuous Learners
|
creator | |
NDC |
Education
|
description | 本研究は,JSPS科学研究費補助金基盤研究(B)(一般)「「学び続ける教員」を支えるアクティブ・ラーニング型教員研修プログラムの開発」(JP16H03765) の助成を受けています。
本報告は,平成29年度日本教育大学協会研究集会で発表した内容を加筆・修正したものです。 |
journal title |
Journal of Learning Science
|
issue | Issue 11
|
start page | 135
|
end page | 142
|
date of issued | 2018-03-16
|
publisher | 広島大学大学院教育学研究科学習開発学講座
|
issn | 1883-8200
|
ncid | |
language |
jpn
|
nii type |
Departmental Bulletin Paper
|
HU type |
Departmental Bulletin Papers
|
DCMI type | text
|
format | application/pdf
|
text version | publisher
|
rights | Copyright (c) 2018 広島大学大学院教育学研究科学習開発学講座
|
department |
Graduate School of Education
|
他の一覧 |
Last 12 months's access : ? times
Last 12 months's DL: ? times
This month's access: ? times
This month's DL: ? times