Kegan、Baxter、Lowenthal の論考に基づくカリキュラムの指標案 : “SELF-AUTHORSHIP”が育つ国語教育カリキュラム開発に向けて
Use this link to cite this item : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00040389
ID | 40389 |
file | |
creator | |
subject | “SELF-AUTHORSHIP”
カリキュラム
国語教育
|
NDC |
Education
|
description | 本稿は、平成28年1月に広島大学に提出した学位請求論文の一部を加筆修正したものである。
|
journal title |
国語教育思想研究
|
issue | Issue 12
|
start page | 25
|
end page | 42
|
date of issued | 2016-05-01
|
publisher | 国語教育思想研究会
|
issn | 2187-8625
|
language |
jpn
|
nii type |
Departmental Bulletin Paper
|
HU type |
Departmental Bulletin Papers
|
DCMI type | text
|
format | application/pdf
|
text version | publisher
|
department |
Graduate School of Education
|
他の一覧 |
Last 12 months's access : ? times
Last 12 months's DL: ? times
This month's access: ? times
This month's DL: ? times