このエントリーをはてなブックマークに追加
ID 45288
file
title alternative
Research on In-service Training for Teachers as Continuous Learners
creator
NDC
Education
description
本研究は,JSPS科学研究費補助金基盤研究(B)(一般)「「学び続ける教員」を支えるアクティブ・ラーニング型教員研修プログラムの開発」(JP16H03765) の助成を受けています。
本報告は,平成29年度日本教育大学協会研究集会で発表した内容を加筆・修正したものです。
journal title
Journal of Learning Science
issue
Issue 11
start page
135
end page
142
date of issued
2018-03-16
publisher
広島大学大学院教育学研究科学習開発学講座
issn
1883-8200
ncid
language
jpn
nii type
Departmental Bulletin Paper
HU type
Departmental Bulletin Papers
DCMI type
text
format
application/pdf
text version
publisher
rights
Copyright (c) 2018 広島大学大学院教育学研究科学習開発学講座
department
Graduate School of Education
他の一覧



Last 12 months's access : ? times
Last 12 months's DL: ? times


This month's access: ? times
This month's DL: ? times